Több mint 3100 négyzetméternyi területen kínálja majd a vásárlóknak a Primark egy szintes üzlete az Arena Mallban a legújabb divattrendeket. Termékkínálatában megtalálhatók a nyaralások kötelező darabjai mellett a mindennapokban elengedhetetlen női, férfi és gyermekruhák, valamint lakberendezési cikkek, továbbá szépségápolási termékek és kiegészítők.
A Primark ruháinak 55%-a már most is újrahasznosított vagy fenntarthatóbb forrásból származó anyagok felhasználásával készül, és arra törekednek, hogy 2030-ra ez az arány 100%-ra emelkedjen.
A budapesti nyitás jelentős mérföldkő a Primark globális terjeszkedési terveiben: Magyarország a divatcég 17. piaca világszerte és 6. piaca Közép-Kelet-Európában, amely jól mutatja, hogy a régió továbbra is kulcsfontosságú a márka üzlethálózatának fejlesztése szempontjából.
2024-ben már öt éve, hogy a Primark piacra lépett a közép-kelet-európai régióban, és 2019 júniusában megnyitotta első üzletét a szlovéniai Ljubljanában. A divatlánc jelenleg öt piacon 12 üzletet működtet: Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban, Romániában és Szlovákiában. A budapesti nyitás mellett a Primark folytatja ambiciózus terjeszkedési terveit a közép- és kelet-európai térségben: a következő egy évben a romániai Temesváron, a csehországi Prágában és a lengyelországi Bydgoszczban nyit üzleteket.
Címlapkép forrása: Portfolio